سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Abrash
  کوتاه نوشته ها یادداشت های وبلاگ
  • مانی غریبی ( یکشنبه 87/2/29 :: ساعت 10:26 صبح)

    دیروز 28 اردیبهشت، تولد دوست خوبم آقا بهزاد بود .. فکر کنم بهترین هدیه رو گرفت. اونم قهرمانی پرسپولیس بود. خودش که قبلا همینو خواسته بود.

    بهزاد جون ، هم تولدت هم قهرمانی پرسپولیس رو بهت تبریک میگم امیدوارم صدساله و صد قهرمانه بشید .. ولی هیچی مثل 13ام شدن حال نمیده.

    هدیه ی پرسپولیس به بهزاد

    دوتا عکس دیگه در ادامه مطلب...



  • مانی غریبی ( شنبه 87/2/28 :: ساعت 9:0 عصر)

    تموم شد. حالا مشخص شد عنوان متن قبلی رو چطوری باید خوند یا نوشت:

    پرسپولیس، نه سپاهان.

    صبح نمیدونستم این ویرگول رو کجا باید بذارم

    به خودم که یه استقلالیم تسلیت میگم. شانس آوردیم که دیگه قانون سقوط تیم آخر تهرانی به لیگ دسته 3 نیس و الا باید سال بعد رو توی دسته 3 بازی میکردیم.




  • مانی غریبی ( شنبه 87/2/28 :: ساعت 10:0 صبح)

    اون زمان که اختلاف امتیاز پرسپولیس و سپاهان خیلی زیاد بود و پرسپولیس دوم بود به بهزاد گفتم امسال فقط پرسپولیس لیاقت و شخصیت قهرمانی رو داره الانم نظرم همینه. امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه و ضمنا استقلال هم در جام حذفی (هرچند خیلی مطمئن نیستم) و سهمیه ی ایران هم در باشگاه های آسیا 3 تیم بشه.

    راسی اگه جای بهزاد بودید چه کار میکردید؟ یا کلی تر بگم امروز پرسپولیسیای اصفهان باید از چه تیمی طرفداری کنن؟

    پرسپولیس تهران - سپاهان اصفهان

    پی نوشت : حدودا 6 ساعت قبل از بازی دو تیم پرسپولیس - سپاهان




  • مانی غریبی ( سه شنبه 87/2/24 :: ساعت 9:23 صبح)

    همونطور که احتمالا اکثر شما عزیزان در جریان هستید سریال داستانی از زندگی استاد شهریار ساخته شد و از شبکه ی 2 و چهار روی آنتن رفت و الاستاد شهریار و دخترشبته احتمالا هنوز دو قسمت و یا شاید هم بنا به مصلح یک قسمت از اون باقی مونده.
    به عنوان یه بیننده اگه بخوام نظرخودم رو در مورد این سریال داستانی تاریخی بیان کنم باید بگم : سریال استاد شهریار بدون تعارف یکی از بی نظیر ترین و کم سابقه ترین سریالهای داستانی تاریخی بود که در سالهای اخیر از صدا و سیما پخش شده اما قصمدم از نوشتن این یادداشت صحبت در مورد فیلم و جنبه های مثبت و منفیش نیست - که این کار خارج از تخصص بنده است - بلکه میخواستم در مورد واکنش یکی و شاید تعدادی از فرزندان و بستگان نزدیک استاد شهریار - که سریال رو کاملا به باد انتقاد گرفتند - صحبت کنم و تقریبا روی سخنم با دختر مرحوم شهریار ِ .

    هرچند من خودم یکی از منتقدان بعضی از بخشهای سریال هستم و نظرم اینه که بعضی از جنبه های شخصیتی استاد شهریار در این سریال پرداخت مناسبی از لحاظ فیلم نامه نداشته و همچنین حق رو هم به بستگان و نزدیکان استاد شهریار میدم که از دیدن تفاوتهای کوچک و بزرگ سریال استاد شهریار تعجب کنند و ناراحت بشن و قصد شفاف سازی داشته باشند اما اگر قصد نقد و شفاف سازی هم دارید سعی کنید حداقل بخشی از جنبه های خوب و بد مورد نقد رو بررسی کنید و بعد طبق قوانین نقد و نقادی انتقاد خودتون رو انجام بدید که مطمنا اینجوری تاثیر بسیار بهتری از کارتون خواهید گرفت.

    سریال استاد شهریار شاید نتونسته تصویر منطبق برواقعیتی از زندگی پدر شما (استاد شهریار) ارائه بده اما کاری که این سریال انجام داد کار بسیار بزرگ بود و حتی اگر نگید غلو یا حرف گزاف میگم که، خدمتی که این سریال به مرحوم پدرتون داشت حتی هنر استاد در دوران حیاط و تا قبل از این سریال برای اون انجام نداده بود و اون هم کسب محبوبیت فوق العاده زیاد استاد در بین تمام اقوام مختلف ایرانی بود و برای مصداق این حرفمم همین بس که طبق شنیده های غیررسمی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران امسال، یکی از پرفروش ترین کتابهای ادبی کتاب گزیده ی اشعار استاد شهریار بود.
    در کل من مجددا حق رو به شما می دم که از دیدن تفاوتهای موجود در سریال تعجب کنید ولی دور از انصاف که هیچ جنبه ی مثبتی از کار رو در نظر نگیریم و فراموش کنیم همین سریال باعث شد ملیونها ایرانی با استاد شهریار و اشعارش خوبگیرن و هزاران نسخه از اشعار استاد شهریار به منازل مردم سرازیر بشه و در کنار غزلیات حافظ و ... قرار بگیره.

    مطمئنا استاد شهریار به قدری بزرگ هستند که کم و کاستی ها و ایرادهای هیچ سریالی نتونه ذره ای از ارزش استاد کم کنه و یقینا مطمئن باشید حتی اگه در این سریال فقط جنبه های منفی زندگی استاد هم به تصویر کشیده می شد باز خللی به استادی استاد شهریار وارد نمیشد.




  • مانی غریبی ( یکشنبه 87/2/15 :: ساعت 8:41 صبح)

    فکر کنم پریروز بود ( شنبه 14/2/87 )که وبلاگ این آقازاده رو خوندم . بعد از خوندن وبلاگ این بنده خدا به این فکر کردم که آدمیعلم بهتر است یا بابام؟ که بچه ی یه رئیس جمهور باشه باید خوشحال باشه یا ناراحت؟

    من حداقل به دلایل زیر از اینکه بابام رئیس جمهور نیست خوشحالم ، شما رو نمیدونم.

    1- احتمالا در ایامی که پدرت رئیس جمهوره کمتر میتونی وجودش رو کنارت حس کنی (البته به شرطی که پدرت آدم دودره بازی نباشه و هی از زیر کارهای ریاست جمهوری جیم نزنه)

    2- توی محل کار، زندگی، تحصیل و ... همیشه باید درد دل یه مشت آدم رو گوش کنی که هیچ کاری از دست تو براشون برنمیاد (کلا چیزایی که به تو ربط نداره رو باید تحمل کنی)

    3- بیشتر از سایر دوستان، بستگانت و ... باید مواظب حرکات و سکانت باشی که یه وقت کار اشتباهی از بچه ی رئیس جمهور سر نزنه

    4- حتی اگه ندونی سیاست رو با چه (( ی )) مینویسن هر حرفی که بزنی ازش برداشت سیاسی خواهد شد و معمولا برعلیه پدرت به کار خواهد رفت (البته دیگه همه میدونن که سیاست با ی بودار نوشته میشه)

    5- دیگه جاهایی که دوس داشته باشی نمیتونی بری، بشینی، بخونی، بمیری ، جاهایی که دوس داشته باشن باید بری، بشینی، بخونی، بمیری

    6- توی زندگی هر موقعیتی که به دست بیاری - حتی اگه با تلاش خودت باشه - آخرش به ریش بابات می بندنش (البته به شرطی که بابتون ریش داشته باشه)

    7- اگه از 10 تاکانال ، 9 تاش برنامه های مورد علاقه ی شما رو داشته باشه و یکیش یه برنامه ای که احتمالا به سیاست یا هر چیزی که میتونه بویی از باباتون توش بیاد!! داشته باشه مجبوری بی خیال اون 9 کانال بشی

    8- اگه ازت بپرسن استقلال یا پرسپولیس مجبوری بگی تیم ملیِ بابام.

    9- حق نداری به هیچ چیزی اعتراض کنی و تا به یه چیز گیر بدی همه با هم میگن : تو دیگه چرا؟ تو که بچه ی رئیس جمهوری !!!!

    10- ...

    البته دلیلهای دیگه ای هم هستن ولی خب عجالتا همینا به مخ ملاج بنده اصابت کرد ، شمام اگه دوس دارید از محاسنش بنویسید و مثل من نیمه ی خالی رو نگاه نکنید.

    خیلی اتفاقی: عنوان یادداشت امروز مسعود دهنمکی : آقا زاده ها مادر زاد مظلوم اند !!!




  • مانی غریبی ( شنبه 87/2/14 :: ساعت 10:20 صبح)

    اسامی بعضی از معلمهای دوران ابتدایی بنده

    کلاس اول .................. آقای گائینی

    کلاس دوم ................. یادم نیومد

    کلاس سوم ................ آقای گائینی (همون معلم کلاس اول)

    کلاس چهارم .............. آقای مقدم - آقای حداد

    کلاس پنجم ................ اینم یادم نیومد...




  • مانی غریبی ( یکشنبه 87/2/1 :: ساعت 9:20 صبح)

    روز گذشته (شنبه 31/فروردین/87) مصاحبه ای رو از آقای سیاوش قمیشی دیدم که توی اون از محسن چاوشی (چاووشی) اسم آورده بود. بعد از دیدن این مصاحبه واقعا خوشحال شدم و فکر هم میکنم اکثر طرفدارای آقای چاووشی - که اتفاقا تعدادشون کم هم نیست - حسی مشابه حسن من رو داشته باشن. البته نه فقط بخاطر اینکه آقای قمیشی از محسن چاووشی اسم آورده .. دلیلش رو الان میگم

          » دانلود فیلم مصاحبه آقای قمیشی و نام بردن از آقای چاوشی عزیز.محسن چاووشی (خواننده ی محبوب کشور)

    فکر نمیکنم لازم باشه توضیحی در مورد استاد قمیشی بدم ولی برای اینکه منظور خودم رو بیشتر برسونم از آقای قمیشی خواننده ی عزیز ، محبوب و هنرمند بی بدیل کشورمون همینقدر میگم که اکثر اهل فن موسیقی و برجستگان این رشته (چه در داخل و چه خارج از کشور) به استادی ، خلاقیت و تبحر مثال زدنی این خواننده ی محبوب صحه میذارن . علاوه بر این حسن ، حسن دیگه ای هم که آقای قمیشی دارن چهره ی هنری موجه ایشون چه در داخل کشور چه در خارج از کشوره و حتی خیلی از برجستگان هنری و حتی برخی از برجستگان سیاسی کشور درمورد آقای قمیشی این موضوع رو صادق میدونن که هنر ایشون از ابتذال دور مونده و ایشون حتی میتونن در داخل کشور به اجرای برنامه بپردازن . 
          »یه لینک در این مورد

    همینجور که احتمالا در مصاحبه ی استاد قمیشی دیدید ، آقای قمیشی به راحتی و بی پرده از آقای چاووشی به عنوان اولین کاندیدا برای همکاری با خودش نام برده که این حرف آقای قمیشی دوتا معنی اصلی رو با خودش همراه داره

         1- مطرح کردن پیشنهاد همکاری احتمالی با آقای چاووشی (که البته شاید هیچ وقت هم صورت نگیره)

         2- صحه گذاشتن و تایید کردن هنر بی بدیل آقای چاووشی خواننده محبوب و صبوری که همچنان زخم نارفیقان رو تحمل میکنه.

    به نظر من این موضوع دوم ارزش بسیار زیادی داره و از هر مجوز و تاییده ای برای آقای چاووشی و حتی طرفداران گرامیش مهم تره و همین موضوع باعث خوشحال بیش از اندازه ی من و سایر هوادارن محسن شد. چرا که اینبار استاد صاحب سبک و عزیز موسیقی کشورمون آقای قمیشی بدون پرده جواب خیلی از یاوه گوهایی رو داد که هنوز هم در مورد هنرمندی آقای چاووشی سخنانی به گزاف مطرح میکنن.

    در همینجا به عنوان یکی از طرفدارن آقای چاوشی و کسی که به مقدار خیلی خیلی کم در جریان گوشه ای از مشکلاتی که از طرف رفیقان و نارفیقان برای این خواننده ی محبوب کشورمون بوجود اومده ، به آقای چاووشی و دوستانش تبریک و خسته نباشید میگم و براشون آرزوی موفقیتهای بیشتری رو دارم.





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نقطه سرخط یا شایدم ، ته خط
    چرا رکسانا صابری آزاد شد؟!!
    روزی آمدیم ، روزی خواهیم رفت
    بارش برف در 11 امین روز بهار
    کامنت پرمغز یه دوست بی مخ :D
    قلب شکسته
    بهار را بیمار و زخم خورده به شهرمان آوردند
    سال 87 چگونه گذشت؟
    پراید یا کمری مولانا در بودجه 88 تصویب شد
    وبلاگ تعطیل
    تقارن دو زیبایی
    فصل هزار، یک رنگی
    رزمنده هایی که به جبهه رفتن
    کوته نوشتها
    هفته ی نگاه های جدید
    [عناوین آرشیوشده]